Balik Kampung Segera

Assalamualaikum,

Jam 6.35 pagi tadi aku mendapat panggilan telefon dari ibu saudara aku di kampung. Opah aku telah meninggal dunia pada usia 89 tahun. Adik aku pula telah bertolak ke tempat kerjanya di Kuala Lumpur sebelum itu. Sebentar lagi adik aku pulang dan insya-Allah kami akan bertolak pulang ke kampung dengan segera.

Kebetulan beberapa hari sebelum ni memang aku selalu mimpikan opah aku, ternyata ianya memang menjadi kenyataan. Allah SWT lebih menyayanginya, aku redha di atas ketentuan ini kerana sudah lama dia menderita sakit tua. 

Entri di blog aku beberapa hari ni aku akan buat auto publish. Mohon maaf di atas segala kesilapan aku kepada rakan-rakan blogger selama perkenalan kita di alam maya. Doakan semoga perjalanan pergi dan balik aku sekeluarga ke kampung selamat.